אנו בעמותת על"ה מייחסים חשיבות רבה, נוקטים את מירב המאמצים ומשקיעים משאבים רבים על מנת לספק לכל לקוחותינו ומקבלי השירות שלנו שירות מכבד, שוויוני, נגיש ומקצועי באתר האינטרנט שלנו.
בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות תשנ"ח-1998 ולתקנות שהותקנו מכוחו, בוצעו התאמות הנגישות הנדרשות לטובת מתן שירות שוויוני לכולם ואנו ממשיכים במאמצים לשפר ולשמר, באופן שוטף ככל הניתן, את הנגישות באתר העמותה, ובמערך שירות הלקוחות שלנו.
שירות לקוחות נגיש:
שירות הלקוחות זמין לתת שירות נגיש ע"י חלופות הנגשה תוך שירותיות גבוהה ורגישה לצורך ולמצב.
בעמותת על"ה קיימת קבלת קהל פרונטלית וטלפונית בכל מתקניה.
מוקד טלפוני נגיש:
מענה קולי מונגש בשפה ברורה.
ניתן ליצור קשר בטלפון 8870*
דרכים נוספות ליצירת קשר:
פקס: 08-6994238
אימייל : info@alehrehovot.org.il
וואטסאפ: 055-2779193
נגישות אתר האינטרנט:
אתר זה עומד בדרישות תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע"ג 2013.
התאמות הנגישות בוצעו עפ"י המלצות התקן הישראלי (ת"י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך WCAG2.0 הבינלאומי.
הבדיקות נבחנו לתאימות הגבוהה ביותר עבור הדפדפנים הנפוצים ולשימוש באמצעות הטלפון הסלולרי.
האתר מספק מבנה סמנטי עבור טכנולוגיות מסייעות ותמיכה בדפוס השימוש המקובל להפעלה עם מקלדת בעזרת מקשי החיצים, Enter ו- Esc ליציאה מתפריטים וחלונות.
לשם קבלת חווית גלישה מיטבית עם תוכנת הקראת מסך, מומלץ להשתמש בתוכנת NVDA העדכנית ביותר.
מסמכים או סרטוני וידאו שעלו לאתר לפני אוקטובר 2017 ייתכן שאינם נגישים באופן מלא. אם נתקלתם במסמך כזה או בסרטון, תוכלו לפנות לרכז הנגישות של העמותה ואנו נדאג להנגיש לכם את המידע.
מסירת מידע בפורמט נגיש – העמותה מעמידה עבור לקוחותיה אפשרות לקבלת מידע בפורמטים נגישים. מסירת המידע הינה ללא עלות ומיועדת עבור אנשים עם מוגבלות. לפניות ומידע בנושא נגישות ניתן ליצור קשר עם רכז הנגישות של העמותה שפרטיו מופיעים בהמשך ההצהרה.
פרטי רכז הנגישות בעמותת על"ה:
שם: דקלה צור
טלפון: 8870* שלוחה 0
אימייל: info@alehrehovot.org.il
הצהרת הנגישות עודכנה בתאריך 6.12.2022
פנו אלינו, ונחזור אליכם בהקדם!
נחזור אליכם בהקדם